Helt vanlig dag :/

I morse missa jag bussen och kom försent till skolan. jag gjorde ett engelska prov som jag inte fatta not av men med lite hjälp av kamraterna och läraren så gick allting bra.
Efter lunchen gick jag och bowla med Igor och Fockard skolan bjöd på det. ^^ fett roligt alla bilder igor tog på mig så såg det ut som jag hade as stor rumpa på :P men jag lägger ändå upp en för jag är så snäll ^^
efter det gick vi till stan, måste bara säga fyfan va mycket jag har promenerat idag,:) vi gick runt i stan och kolla på kläder och andra grejer då såg jag en mössa som jag tyckte var as snygg så jag köpte den ^^
Sen när igor och fockard åkte hem träffa jag soltan och ahmed.
Så jag var med dom och när vi kom ut ur kärnan så halkade jag och sloga asset på en stort jävla is bit :/  och nu har jag fett ont i röven :s ska snart åka och tränna hoppas det går bra ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0