julafton

Idag har jag inte orkat skriva jag var as trött orkade inte äns kliva upp. Efter ett tag när morsan kom och väkte mig 10 gånger så klev jag upp. Dagen börja med att alla var glada och öppna presenter och sen skrev jag "god jul" till min syrra som är i Örebro och då fick jag som svar att morfar hade dött idag hon sa att hon hade svimmat igår på natten och sen skicka de henne till sjukhust och dagen efter hade hon dött :´( och då blev allting bara fuckt upp men nu känns det lite bättre när jag har pratat med mina kusiner i afghanistan. och detta hände i afghanistan så kan inte åka ditt heller :( men jag hoppas att ni får ett bra jul om inte jag fick det <33

Kommentarer
Postat av: Katerin

Hoppas att allt blir bättre och jag lovar det är inte bara du som har ett skit JUL!!!

2011-12-24 @ 18:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0