Jag och syrran


Idag tog jag bussen från Mörsil till Östersund och jag var fett trött så jagsov i bussen men vakna typupp hela tidan av att en random typ trycker in mig mot fönstret och jag fråga vad håller du på med han ba inget:/ jag fick fan damp. sen kom jag typ en kvart sen till lektionen de första alla gör i klassen är att dampa på läraren så jag fick enu mer damp. sen när vi sluta träffa jag soltan,ahmed, och ali i stan och då blev jag gladare :) sen träffa jag världens bästa syster också och då blev jag as glad sen bjöd hon mig på fika med hennes kompisar och nu är jag änkligen hemma. fast nu ska jag in till stan igen för att träffa ali och sen ska jag till träningen :P

Kommentarer
Postat av: fjäril

va bra att jag kunde göra dej glad då gubben <3<3<

2011-12-19 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0