Idag :)

Imorse när jag skulle åka till skolan så tog jag ju 14 bussen som alltid. Så åker bussen åt fel håll så den åker som 4ans buss. När vi hade kommit till bron innan Odensla så såg jag att buss 4 som kommer från centrum hade kört av vägen. Då kommer busschauffören på att han hade kört fel så han vänder och åker tillbaka-.-
Men sen när jag kom fram så klev jag av bussn och var på väg till skolan så såg jag typ 5 personer halka så dog jag av va skratt hehe.
När jag kom fram till skolan var det ganska chill vi hade inte lika mkt plugg som vi bruka det var bra en lektion som vi pluggade på sen typ lyssna vi på några i cafet som sjöng dom vara ganska bra tyckte jag ^^ sen när vi sluta gick jag,igor och toni till gymmet och efter vi var klar så träffa vi magambo och isac.
vi sog och spände oss som ni ser på bilderna^^ Efter gymmet var jag på väg till stan för att träffa nathalie så såg jag en gammal dam halka tyckte fett mkt synd om henne:( När jag kom ner till stan träffa jag nathali och vi gick runt och kolla på julklappar sen fick hon 2 julklappar av mig^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0