hej jag låg med ahmeds mormor igår :P

heyyy iadg har vi varit i stan jag soltan och ahmed vi skulle åka till åre med tåg då var det inge tåg som åkte så vi fick ta bussen istället så det tog ett jävla tag. sen kom vi fram till åre och vi spela på nå grej vete fan inte vads det var :P och sen tog vi bussen till mörsil sen kommer det fram en jävla fjortis som hänger med nåra töntar i en volvo 240 eller vafan det nu var och börja kaxa fyfan vad sykat man blir kunde ofc inte möblera om deras ansikte för att nåra var tjejer och det var precis utanför soltan men men jag svär på min pappa om de fortsätter kommer jag trycka in ensa huvd i den andars.. och nu sitter jag här hos solta och dricker cayy ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0